Eerste dag Ubatuba - Reisverslag uit Ubatuba, Brazilië van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu Eerste dag Ubatuba - Reisverslag uit Ubatuba, Brazilië van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu

Eerste dag Ubatuba

Door: Henniemaggie (Maggy)

Blijf op de hoogte en volg Henny en Maggy

30 April 2012 | Brazilië, Ubatuba

Na een heerlijke nachtje slapen zijn wij gezond en voldaan opgestaan. Wij hadden afgesproken om 's morgens na het uitslapen naar Kees, Marjolijn en Jacqueline te gaan en daar te ontbijten. Kees was voor zijn werk weg, maar wij hebben lekker gekeuveld bij Marjolijn. Natuurlijk hadden wij nog geen Braziliaans geld, Reaal, dus naar het centrum om even geld te pinnen. In het centrum hebben wij Henny in het nieuw gestoken, want hij houdt er niet van om een bermurda(as) te dragen, maar hier moet ie het wel doen wilt hij niet uit de toon vallen. Gelijk een paar slippers gekocht en hij is klaar voor zijn avontuur, hahaha.
Na het bezoek aan het centrum zijn wij naar een strandkiosk gegaan en hebben daar wat gegeten en gedronken. Kees had met een vriend afgesproken om ons 's avonds mee te nemen uit eten. Wij gingen naar een visrestaurant met de naam 'Patto Loco" oftewel op zijn nederlands 'Gekke Eend". Een hele gezellige avond gehad met voortreffelijk eten en fijne mensen om ons heen.

Henny en Maggy

Met deze site kunnen jullie ons volgen tijdens onze reis naar Brazilië! Ons avontuur begint op 27 april 2012 en komen terug op 21-5-2012. Om jullie ook een beetje mee te laten genieten zullen wij proberen zoveel mogelijk mooie reisverslagen te posten! En het is natuurlijk erg leuk als jullie af en toe ook wat achterlaten!

Actief sinds 20 April 2012