Tweede dag Ubatuba - Reisverslag uit Ubatuba, Brazilië van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu Tweede dag Ubatuba - Reisverslag uit Ubatuba, Brazilië van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu

Tweede dag Ubatuba

Door: Henniemaggie (Maggy)

Blijf op de hoogte en volg Henny en Maggy

30 April 2012 | Brazilië, Ubatuba

Het is zo lekker ontwaken bij het geluid van de golven, eigenlijk ook het inslapen, want het is zó relaxed en dan gelijk het mooie uitzicht te kunnen aanschouwen. Dit is iets wat Henny en ik best zullen gaan missen. Op dit moment is het nog best druk in Ubatuba door de 1 mei vakantie die zij hier hebben i.v.m. de dag van de arbeid. Deze dagen gebruiken wij om bij te komen van de reis en te acclimatiseren. De pousada, waar wij verblijven, is van een echtpaar. Leuke mensen, hij heet Daryll en is van origine Zuid-Afrikaan en zij heet Denise en zij is Braziliaanse en afkomstig van Ubatuba. Henny en ik hebben echte Nederlandse kadootjes meegenomen n.l. pannenlap en een bbq-schort, met onze bekende Nederlandse delfts blauwe tafereeltjes en Stroopwafels. Zij waren erg verast dat zij deze kadootjes van ons kregen. Henny en ik hebben een eindje rond gelopen en gelijk een paar boodschappen gehaald om ons ontbijt/lunch zelf te kunnen gaan doen.Er is hier best veel te zien en ik kan mij redelijk redden met de taal. Aan het begin van de middag kwam Jacqueline ons halen, want Marjolijn had lekkere hapjes gemaakt en het was borreltijd. Later in de middag bij de strandkiosk het voetbal op de televisie gekeken met de vrienden van Kees en Marjolijn. De voetbalwedstrijd was São Paulo - Santos. De meeste mensen van hier zijn voor Santos en zo waar zij hadden gewonnen (1-3). Eer wij het wisten was de avond weer voorbij, zodat wij voldaan naar onze pousada gingen.

• 30 April 2012 - 17:19

Peter En Monique:

Hé lekker stel.

Aan de foto's te zien heb ik echt reden om stink jaloers te zijn want het ziet er allemaal heerlijk uit. Zowel het eten als het uitzicht doen me echt denken aan "The Good Life" en het lijkt me dan ook dat jullie je echt niet zullen vervelen daar. Gewoon lekker excursies doen en veel bekijken maar ook lekker luieren op dat strans naast de deur grrrrrrrrrrr. Hier begint morgen het gewonen leven weer, werken en slapen lol ;-) Ga er maar eens lekker van genieten daar en steek ons vooral de ogen uit met jullie berichten en foto's!!!

Heel veel liefs van Peet en Monique xxxXxxx

• 30 April 2012 - 19:37

Marian Hageman:

Hallo Henny en Maggy,
    Acclimatiseren en lekker eten!
    De foto's zien er ook mooi uit, lekker geslapen samen onder de klamboe?

Groetjes vanuit een zonnig Zevenaar (22 graden)

• 30 April 2012 - 20:42

Corry Wijers:

Hallo Henny en Maggy,

Wat leuk met de foto' s, ziet er super uit.
    Ga er maar eens goed van genieten met z'n tweetjes. Henny ik ga je collega's morgen eens vertellen hoe goed jij er voor staat haha , wij kunnen er weer tegenaan morgen. Stikjaloers zijn wij. groetjes van je collega's en ik zie jullie verhalen weer tegemoet. groetjes Corry

Henny en Maggy

Met deze site kunnen jullie ons volgen tijdens onze reis naar Brazilië! Ons avontuur begint op 27 april 2012 en komen terug op 21-5-2012. Om jullie ook een beetje mee te laten genieten zullen wij proberen zoveel mogelijk mooie reisverslagen te posten! En het is natuurlijk erg leuk als jullie af en toe ook wat achterlaten!

Actief sinds 20 April 2012