De zesde dag - Reisverslag uit Ubatuba, Brazilië van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu De zesde dag - Reisverslag uit Ubatuba, Brazilië van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu

De zesde dag

Door: Henniemaggie (Maggy)

Blijf op de hoogte en volg Henny en Maggy

05 Mei 2012 | Brazilië, Ubatuba

Zo heerlijk op de veranda in de Braziliaanse zon beschrijf ik de zesde dag.
Eigenlijk niet zoveel bijzonders gedaan dan alleen onze kleur bijwerken. Wij waren naar het strand aan de overkant van onze pousada geweest, daar is ook een strandkiosk. Daar heb je ook een natuurlijke parasol n.l. een boom, waar Henny graag gebruik van maakt. Bij tijd en wijle ik ook, als het mij te heet werd. De golven waren heel hoog en het was zo lekker om je daarin mee te laten voeren.
Jacqueline en Marjolijn kwamen ook onze kant op, zodat wij op het strand onze lunch hebben genomen. 'Het leven is goed in het Braziliaanse land". Tegen de avond onze wandeling naar het centrum gemaakt om daar iets te gaan eten. Op de terugweg langs een ijssalon gestopt om nog een ijsje te halen. Op aanraden van Denise, de eigenaresse van de pousada, nam ik een bananensplit en Henny nam een gewone coupe met 4 bollen ijs. Ik kreeg me toch een bananensplit met wel 6 bollen ijs! Achteraf, gelukkig tijdens het eten van de bananensplit, bleek dat Hen's ijs erbij opzat. Ach, hoe bedoel je communicatiefout!!! Heel romantisch hebben wij dit gezamenlijk op gegeten...

• 05 Mei 2012 - 13:01

Arjan, Loes En Kids:

Hééééérlijk romantisch, zo'n ijsje samen! Wij vinden het fijn dat jullie zo genieten.

xxxx

• 05 Mei 2012 - 15:19

Corry Wijers:

O,o, dat is genieten daar, Henny dat wordt straks een grotere maat koksbroek haha. heerlijk dat jullie zo genieten daar. En het is pas de 6de dag .

• 05 Mei 2012 - 16:45

Marian Hageman:

Zo zo, DIE ziet er lekker uit!

• 05 Mei 2012 - 16:46

Marian Hageman:

Pas op dat je niet verbrand Maggy; het gaat harder dan je denkt!

• 05 Mei 2012 - 21:40

Peter En Monique:

Zijn wij effe jaloers op dat ijsje!!!!!!! Om het maar niet over de rest van wat jullie daar allemaal zien en doen!!! 't is hier poepie koud dus die zon wil Monique ook wel lol.
    Geniet er maar lekker van lieverds, we blijven jullie volgen!!

Heel veel liefs van Peet en Mona xxxXxxx

Henny en Maggy

Met deze site kunnen jullie ons volgen tijdens onze reis naar Brazilië! Ons avontuur begint op 27 april 2012 en komen terug op 21-5-2012. Om jullie ook een beetje mee te laten genieten zullen wij proberen zoveel mogelijk mooie reisverslagen te posten! En het is natuurlijk erg leuk als jullie af en toe ook wat achterlaten!

Actief sinds 20 April 2012