De veertiende dag - Reisverslag uit Ubatuba, Brazilië van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu De veertiende dag - Reisverslag uit Ubatuba, Brazilië van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu

De veertiende dag

Door: Henniemaggie (Maggy)

Blijf op de hoogte en volg Henny en Maggy

13 Mei 2012 | Brazilië, Ubatuba

Zo, wij waren best vermoeid thuis gekomen en hadden nu dan ook heerlijk uitgeslapen. Henny heeft toch best last van zijn been, zodat wij vandaag maar wat gaan luieren op het strand. Ik was na het ontbijt alvast richting het strand gegaan. Helaas ons plekje onder de boom was al bezet, zodat ik maar iets verderop was gaan liggen. Ik lag net goed en wel op het strand en verdiept in mijn boek toen ik plotseling onder mijn voet werd gekieteld, dit was Jacqueline samen met haar zus, Marjolijn en Cees was gaan aanbellen bij de pousada om te zeggen dat zij naar het strand gingen. Henny vertelde hem dat hij eraan kwam. Heerlijk zo'n dag op het strand. Volgens Kees zou het goed zijn als Hen met zijn been zoveel mogelijk de zee in zou gaan, dus dit dan ook gedaan door Hen. Later kwam Jan, de Nederlander die hier al heel lang woont, ook. Veel gelachen met elkaar en iets later kwamen Bart, Eliana en de kleine Thiago. Gut nu realiseerde ik mij dat ik best wel mijn (klein-)kinderen mis. Op een gegeven moment had ik Thiago op de arm en ik begon mijn tranen te voelen, want ik was best wel geëmotioneerd. Had mij dan ook voorgenomen om dit weekend mijn kinderen te gaan bellen...
Bart, Eliana en Thiago gingen terug naar huis en wij besloten met z'n allen naar de Pizzeria te gaan. Een hele belevenis heel apart. Je kiest 2 pizza's uit en deze wordt in stukken uitgeserveerd. Mochten de pizza's op zijn dan kun je een nieuwe bestellen en blijft er iets over dan kun je de overgebleven stukken meenemen. Na het eten afscheid genomen van Jan en daarna naar de markt, om te kijken of de houtsnijder aanwezig was om nog iets van zijn spullen te kunnen kopen, maar helaas hij was er niet en de rest van de markt werd alweer opgeruimd. Op de terugweg naar huis heb ik bij onze ijswinkel een ijsje gegeten. Hierna werden wij afgezet bij de pousada door Kees. Al met al een hele fijne dag geweest!

  • 14 Mei 2012 - 13:23

    Arjan, Loes En Kids:

    Wat een geweldige verhalen en foto's weer! Het ziet er echt adembenemend uit. Wij zijn dan ook zeeeeeer jaloers! Maar natuurlijk gunnen wij jullie dit van harte en zijn we ontzettend blij dat jullie zo aan het genieten zijn. Wij missen jullie ook hoor! We waren erg blij dat Maggy even belde zaterdag. Toch wel weer fijn om je even "live" te horen. Da's heeeeeel wat anders dan al deze prachtige verhalen lezen. Geniet er nog lekker van!!

    Dikke knuffel van ons x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henny en Maggy

Met deze site kunnen jullie ons volgen tijdens onze reis naar Brazilië! Ons avontuur begint op 27 april 2012 en komen terug op 21-5-2012. Om jullie ook een beetje mee te laten genieten zullen wij proberen zoveel mogelijk mooie reisverslagen te posten! En het is natuurlijk erg leuk als jullie af en toe ook wat achterlaten!

Actief sinds 20 April 2012
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 42492

Voorgaande reizen:

04 Mei 2016 - 12 Juni 2016

Rondreis Spanje

05 Juni 2014 - 12 Juli 2014

Scandinavië, Onze Reis naar de Noordkaap !!!

27 April 2012 - 21 Mei 2012

Ubatuba Brasil

Landen bezocht: