De zeventiende dag - Reisverslag uit Ubatuba, Brazilië van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu De zeventiende dag - Reisverslag uit Ubatuba, Brazilië van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu

De zeventiende dag

Door: Henniemaggie (Maggy)

Blijf op de hoogte en volg Henny en Maggy

14 Mei 2012 | Brazilië, Ubatuba

...En allemaal een fijne Moederdag gehad, tenminste degene, die daar voor in aanmerking kwamen? Ik had een rustige Moederdag, maar toch blij dat er aan mij was gedacht.
Ik werd later wakker dan Henny, voor mij was het 09.00 uur. Nog steeds regent het hier, maar wij geven de moed niet op... Ondanks de regen blijft de temperatuur goed, al vinden de Brazilianen het nu koud worden, ach wij zijn veel meer gewend toch?! Op ons gemak ontbeten en met Denise en Daryll wat gesproken, want wij hadden hen gisteren bijna niet gezien en/of gesproken. Plotseling ging de poortbel en Jacqueline kwam ons halen om wat te gaan shoppen of te wel souvenirshoppen. Zo gezegd zo gedaan. Winkel in, winkel uit... enz. Tussen de middag wat bij Kees en Marjolijn gegeten; een heerlijk broodje kipburger, met alles erop en eraan.
Daarna naar nog een paar souvenirshops gedaan, want deze waren pas 's middags open. Met een paar tassen zijn wij teruggekomen, want het is toch wel leuk om een aandenken te hebben van deze vakantie uit Brazilië. Kees reed ons naar de pousada waar wij met z'n allen nog iets hebben gedronken en daarna hebben wij onze maaltijd gemaakt en deze samen genuttigd.
Het is nu bijna 22.00 uur dat ik het verslag van deze dag schrijf. Het begint binnen toch wel een beetje frisser te worden, zodat wij maar op een redelijke tijd ons bed gaan opzoeken met de hoop dat morgen het weer iets meer is opgeklaard...

• 15 Mei 2012 - 09:10

Wilbaanvinger@hetnet:

Zo wij zijn ook weer terug van een week Kreta. Mooie natuur, zeer vriendelijke mensen en plm 25 gr.
    In Nederland veel regen en wind. Is wennen hoor!! Jullie hebben tot nu toe een mooie, interessante reis gemaakt door Brazilië. De blauwe vlinder op de foto, kwam je ook in Surniname tegen. Kan me voorstellen dat het qua verkeer een drukte is in Rio. Al die mensen op weg naar hun werk. Toch leuk om mee te maken. Mar, kun je nog wat Portugees spreken? Gaat het goed met Hennie zijn been? Vervelend dat het hem overkomt. Hier alles goed en Jessy luiert in de bank, bijkeuken en in de tuin in de zon. Ook zij geniet van een vakantie. Ze doet het goed en is heel lief. Geen probleem met Sun. Voor allemaal nog een goede vakantie en tot horens. Liefs Wil en de mannen. x

• 15 Mei 2012 - 09:49

Marian Hageman:

Ja, een subtropisch klimaat... dat geeft van tijd tot tijd regen... maar dan regent het toch warm water en ben je zo weer droog...hahaha

En niet teveel shoppen, want het moet allemaal mee het vliegtuig in !

• 17 Mei 2012 - 10:29

Peter En Monique:

Mijn god wat is het toch mooi daar zeg, we zijn echt erg jaloers op jullie.
    Ik zou het bijna zelf willen maar ik durf toch niet meer zo lang te vliegen dus dat gaat hem niet worden dan.
    Had hier een paar dagen de computer uit want ik was er effe helemaal klaar mee met dat werken en computers maar nu ik alles weer kan lezen van jullie is het toch wel weer leuk dat ik dan even een berichtje kan achterlaten. Lekker de tourist uithangen en leuk shoppen is weer eens wat anders dan een regenwoud maar het lijkt mij toch ook een welkome afwisseling. Zoals we hebben kunnen lezen hebben jullie de afgelopen dagen, ondanks het weer, toch weer echt een fantastische tijd gehad daar en hebben jullie weer indrukken opgedaan om nooit te vergeten!!! Blijf dat vooral doen zodat je ons alles kunt vertellen als je weer thuis bent schatten en geniet vooral.

Heel veel liefs van Peter en Monique xxXxxx
    PS. We volgen jullie natuurlijk ook via te mail op de telefoon, dus lezen doen we iedere dag hihihihi