De tweeëntwintigste dag - Reisverslag uit Ubatuba, Brazilië van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu De tweeëntwintigste dag - Reisverslag uit Ubatuba, Brazilië van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu

De tweeëntwintigste dag

Door: Henniemaggie (Maggy)

Blijf op de hoogte en volg Henny en Maggy

20 Mei 2012 | Brazilië, Ubatuba

Onze ene laatste dag is goed gegund, want het weer was voortreffelijk. Een strak blauwe hemel en de zon, wat willen wij nog meer... Gisteravond al een gedeelte van onze spullen ingepakt en vanmorgen vroeg ook alweer een gedeelte. Elke keer een beetje zodat wij zondagmorgen niet alles hoeven te doen en hopelijk van de laatste morgen in Ubatuba kunnen genieten.
Na het ontbijt waren wij richting de strandkiosk van Jairo gegaan, als het goed was zouden Kees, Marjolijn en Jacqueline daar ook zijn. Een rustige stranddag houden met z'n allen. Dit was heerlijk! De oceaan had hele grote golven, zodat er volop gesurfd werd. Een heel leuk gezicht.
Wij waren tot 14.30 uur op het strand gebleven, want het begon plotseling hard te waaien. Om 15.45 uur ging het voetballen (Championsleague- Bayern Munchen - Chelsea) beginnen en dit gingen wij met z'n allen in de strandkiosk van Jairo kijken. Het was een gezellige boel!
Henny en ik waren door Denise en Daryll uitgenodigd om bij hun onze laatste avond door te brengen. Wij werden rond 19.45 uur verwacht. Zij hadden als verassing voor ons gekookt! Een hele fijne avond met Denise, Daryll, Joshua, Jordan (hun zonen) en Ingrid ( de schoonzus van Denise) doorgebracht. In de gesprekken kwam al gauw naar voren dat Daryll hier in Brazilië helemaal op zijn gemak is en hij praat met veel liefde over datgene waar hij ons maar een tipje van heeft kunnen laten zien n.l. de Indianen. Een goede vriend van Daryll heeft voor Daryll en Denise de schilderijen in de pousada gemaakt. De schilderijen zijn prachtig en geven een speciale sfeer, waar Henny en ik zó van hebben genoten.
Met een goed gevoel zijn wij richting onze kamer gegaan...

• 20 Mei 2012 - 13:16

Wil Baanvinger:

Prachtige foto's! Wat ziet het eten er lekker uit. Lief dat jullie een voortreffelijk diner en een gezellige avond is aangeboden. Helaas de vakantie is bijna voorbij. Een goede vlucht voor alle drie en kom veilig thuis.
    Liefs Wil en de mannen. xxx

Henny en Maggy

Met deze site kunnen jullie ons volgen tijdens onze reis naar Brazilië! Ons avontuur begint op 27 april 2012 en komen terug op 21-5-2012. Om jullie ook een beetje mee te laten genieten zullen wij proberen zoveel mogelijk mooie reisverslagen te posten! En het is natuurlijk erg leuk als jullie af en toe ook wat achterlaten!

Actief sinds 20 April 2012