De drieëntwintigste dag - Reisverslag uit São José de Mipibu, Brazilië van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu De drieëntwintigste dag - Reisverslag uit São José de Mipibu, Brazilië van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu

De drieëntwintigste dag

Door: Henniemaggie (Maggy)

Blijf op de hoogte en volg Henny en Maggy

20 Mei 2012 | Brazilië, São José de Mipibu

Vanmorgen was ik om 06.00 uur wakker en de zon zien opkomen. Tja, dit is de laatste keer, want straks vertrekken wij richting (t)huis. Een beetje weemoedig om al deze pracht achter ons te laten...
Toch nog even proberen te slapen, want wij krijgen nog een lange reis om te gaan.
Henny en ik zijn om 07.30 uur opgestaan. Een beetje gerommeld en Hen de broodjes gehaald. Zo nog even ontbijten. Na het ontbijt de laatste spullen in de koffers doen en dan hopelijk nog even tijd hebben om van deze mooie zonnige morgen te genieten in Ubatuba.
Wij worden om 13.00 uur (br.tijd) door de taxi opgehaald. Wij moeten om 17.00 uur op het vliegveld zijn en de planning is dat de vlucht om 19.15 uur vertrekt.
Eerst van São Paulo -Amsterdam en dan Amsterdam- Brussel.
De taxi staat in Brussel op ons te wachten om ons naar Tilburg te brengen. In Tilburg komt Arjan Henny en mij ophalen en hij brengt ons dan naar Wijchen...

Henny en ik hopen dat jullie genoten hebben van ons reisverslag en de daarbij behorende foto's. Voor ons was deze vakantie een hele ervaring en hopen hier nog eens terug te kunnen komen......

• 20 Mei 2012 - 13:56

Arjan, Loes & Kids:

Wat een heerlijke verhalen hebben wij kunnen lezen.

We hopen dat jullie een hele goede terugvlucht hebben en ondanks dat jullie misschien wel liever hadden willen blijven daar, toch ook wel weer blij gaan zijn om ons allemaal weer te gaan zien! ;-)

Geniet nog van de laatste paar uurtjes, de mooie zonnestralen en omgeving.

En tot héééééél snel!!

xxx van ons xxx

• 20 Mei 2012 - 16:47

Marian Hageman:

Hoi Henny en Maggy,

Dan staat hde datum van jullie terugkomst TOCH goed in mijn agenda. Maandag 21 Mei.
    Op waarbenjij.nu staat echter dat jullie pas over 9 dagen terug zijn.
    Ik denk dat je dat even aan moet passen...hahaha... (1 weekje korter dus).

Groetjes, goede terugvlucht en wel thuis.