Onze reis naar de Noordkaap dag 5. - Reisverslag uit Bredäng, Zweden van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu Onze reis naar de Noordkaap dag 5. - Reisverslag uit Bredäng, Zweden van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu

Onze reis naar de Noordkaap dag 5.

Door: Henny en Maggy

Blijf op de hoogte en volg Henny en Maggy

08 Juni 2014 | Zweden, Bredäng

8 juni 2014:

Geen wekker gezet! Vanzelf wakker geworden.
Ik ging op verkenning naar de douches. Ook dit zag er goed uit en had een heerlijke douche genomen.
Bij terugkomst had Henny al koffie gezet en op mijn aanraden ging hij ook naar de douches. Terwijl hij zich ging douchen had ik buiten de ontbijttafel gedekt. Als zeer tevreden mensen genoten wij van ons ontbijt en de mooie omgeving. Dit kan niemand ons afpakken.
De boel opgeruimd, water getankt en het chemisch toilet schoon gemaakt. Hierna waren wij klaar voor vertrek naar Ödeshög.
Eigenlijk komen wij een paar dagen tekort en eer wij vertrokken van de camping was het tegen 10.30- 11.00 uur; de dag bijna voorbij... en dan nog proberen bij de Mac op internet om onze mail te checken en Henny probeerde de foto's bij de geplaatste reisverslagen te uploaden. Dit vergde toch nog wel enige tijd, waardoor wij besloten Ödeshög over te slaan en gelijk richting Stockholm te gaan of liever gezegd naar Bredäng. Daar waren wij om 19.00 uur gearriveerd. Wij mochten op de camping zelf een plek zoeken en laten wij nu vlakbij de NKC leden staan, welke deze reis ook maken en waar wij voor op de reserve lijst stonden. Natuurlijk even met een paar mensen gekletst en dat wij elkaar vast en zeker nog wel eens tegen zullen komen.
Morgen gaan wij Stockholm in. Nemen de Metro en laten de camper staan. De camper krijgt van ons morgen een rust dag!

• 09 Juni 2014 - 23:47

Peter En Monique:

Hallo landverraders!!

Nu al verliefd op een ander land?? En zeker niet meer terug willen he?? Nou ik kan het me erg goed voorstellen hoor, Zweden is ook nog steeds een droom van ons!! Ach, wie weet komt het er ooit nog van, je moet wat te wensen en dromen overhouden! Zo te zien, en te lezen, hebben jullie het erg naar je zin daar en het ziet er op de foto's ook echt prachtig uit. We zijn erg jaloers op jullie, maar dat was wel duidelijk lijkt me ;-) Morgen zijn wij zelf een paar dagen weg, naar zee, maar als we thuis komen zal ik meteen de mail weer opzoek voor jullie nieuwe avondturen. maak vooral maar veel foto's van de omgeving en het landschap want daar kunnen er niet genoeg van langskomen hier!! Begreep dat "de fles" tot nu toe ook voor een goede nachtrust heeft gezorgd, das mooi ouwe ;-) Zorg goed voor jullie zelf en geniet er lekker van, jullie hebben het wel weer verdient dacht ik zo. Veel plezier en tot snel op de mail.

Veel groetjes en liefs uit het altijd weer zo landelijke en pitoreske Wijchen ghegheghe

Henny en Maggy

Met deze site kunnen jullie ons volgen tijdens onze reis naar Brazilië! Ons avontuur begint op 27 april 2012 en komen terug op 21-5-2012. Om jullie ook een beetje mee te laten genieten zullen wij proberen zoveel mogelijk mooie reisverslagen te posten! En het is natuurlijk erg leuk als jullie af en toe ook wat achterlaten!

Actief sinds 20 April 2012