Onze rondreis Spanje dag 2. - Reisverslag uit Palavas-les-Flots, Frankrijk van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu Onze rondreis Spanje dag 2. - Reisverslag uit Palavas-les-Flots, Frankrijk van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu

Onze rondreis Spanje dag 2.

Door: Henny & Maggy

Blijf op de hoogte en volg Henny en Maggy

05 Mei 2016 | Frankrijk, Palavas-les-Flots

Zowel Henny als ik hadden een goede nachtrust in Luxemburg gemaakt. Ach, wat wil je Henny gisteren nog druk om e.e.a. gereed te maken voor het vertrek en ik nog eerst gewerkt. Gelukkig hadden wij goede hulp gekregen van Arjan en Suzanne. Bedankt nogmaals!
Wij hadden besloten om toch maar de autobaan te nemen, om op te schieten. Het doel is om naar Palavas-les-Flots, aan de Middellandse Zee te gaan. Dit stadje ligt op een smalle strook land tussen binnenmeren en de zee en wordt besneden door enkele kanaaltjes. Bij een van de binnenmeren zagen wij prachtige Flamingo's, maar konden helaas niet stoppen om dit vast te leggen op een foto.
Bij de camperplaats aangekomen konden wij geen plekje vinden, deze was vol en zelfs buiten het terrein was vol. Nu moesten wij op zoek naar een andere plek. Jullie willen niet weten hoe druk het daar was..., daar hadden Henny en ik niet op gerekend. Tijdens deze zoektocht zagen wij een gezellig stadje met langs het kanaal vissersboten, winkelstraatjes en restaurants. Veel toerisme daar. Veel appartementen en hotels en nog een andere camping gevonden, maar deze was ook vol. Wat erg jammer was dat je langs de weg nergens de camper mag en kan parkeren, zodat wij genoodzaakt waren om verder weg een camping te zoeken.
Terug richting de snelweg kwamen wij nog een 3-tal campings tegen en bij de laatste was nog plek. Alleen net iets te ver om terug te wandelen naar Palavas-les-Flots, zodat wij besloten om op de camping in het restaurant iets te eten.
Na het eten gingen wij weer ons bedje opzoeken...

• 08 Mei 2016 - 14:25

Jacqueline:

Heb jullie gevonden! Heerlijk weer jullie reisverslag te lezen, alsof ik er bij ben! Lekker gaan genieten jongens, jullie hebben het verdiend!!

• 15 Mei 2016 - 11:24

Marian Hageman:

Hoi Henny en Maggy.. bijna was er dus geen plaats in de herberg geweest, maar gelukkig hebben jullie toch nog een plekje kunnen vinden ☺
    Morgen vertrekken wij, maar zoals jullie weten hou ik geen reisverslag bij via internet, maar doe ik dit in het fotoboek zelf.
    Goede reis verder

Henny en Maggy

Met deze site kunnen jullie ons volgen tijdens onze reis naar Brazilië! Ons avontuur begint op 27 april 2012 en komen terug op 21-5-2012. Om jullie ook een beetje mee te laten genieten zullen wij proberen zoveel mogelijk mooie reisverslagen te posten! En het is natuurlijk erg leuk als jullie af en toe ook wat achterlaten!

Actief sinds 20 April 2012