Onze rondreis Spanje dag 17. - Reisverslag uit Vélez-Málaga, Spanje van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu Onze rondreis Spanje dag 17. - Reisverslag uit Vélez-Málaga, Spanje van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu

Onze rondreis Spanje dag 17.

Door: Henny & Maggy

Blijf op de hoogte en volg Henny en Maggy

20 Mei 2016 | Spanje, Vélez-Málaga

Wij vertrokken vandaag van de camping in La Zubia en gingen naar Benajarafe, dit keer hoefden wij niet zo ver n.l. 130 km.
Henny en ik besloten de kustweg, een korte route, te nemen. Wij hoopte om op een redelijke tijd op de camping aan te komen, zodat wij een beetje konden relaxen na zo'n vermoeiende dag na gisteren. De autoweg richting Motril gaat door een prachtig gebied langs bergen en stuwmeren afgewisseld met gebieden met olijfbomen en fruitbomen. Bij Motril namen wij de kustweg langs het prachtig gelegen Salobrena, wit stadje tegen de heuvel met een Moors kasteel erbovenop, maar verder uitgebreid met verschillende hotels en appartementencomplexen. Dit geldt ook voor de andere badplaatsen, maar toch gingen wij ook nog door een mooie natuur, zoals de rotsachtige kust bij Nerja. Wij kwamen netjes op tijd op de camping Valle Niza Playa aan. Het ligt een beetje afgelegen, maar wel aan een mooi strand. Er zijn hier ook veel parkieten en zij maken genoeg lawaai...

Henny en Maggy

Met deze site kunnen jullie ons volgen tijdens onze reis naar Brazilië! Ons avontuur begint op 27 april 2012 en komen terug op 21-5-2012. Om jullie ook een beetje mee te laten genieten zullen wij proberen zoveel mogelijk mooie reisverslagen te posten! En het is natuurlijk erg leuk als jullie af en toe ook wat achterlaten!

Actief sinds 20 April 2012