Onze rondreis Spanje dag 21. - Reisverslag uit Dos Hermanas, Spanje van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu Onze rondreis Spanje dag 21. - Reisverslag uit Dos Hermanas, Spanje van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu

Onze rondreis Spanje dag 21.

Door: Henny & Maggy

Blijf op de hoogte en volg Henny en Maggy

24 Mei 2016 | Spanje, Dos Hermanas

Henny en ik hebben veel geluk met het weer, want wij realiseren dit ons, omdat de mensen waarvan wij de trip hebben vaak slecht weer hadden met name bewolking en regen. Na ons vertrek uit Pineda da Mar hebben wij geen regen meer gezien.
Wij vertrokken rond het einde van de morgen richting Sevilla, dit zou zo'n 138 km zijn.
Het prachtige grillige berglandschap verdwijnt langzamerhand om plaats te maken voor glooiende heuvels met vooral akkerbouw en dan veelal graan, zonnebloemen en natuurlijk olijfbomen en citrusbomen.
Overal mooie witte boerderijen; Haciënda's. Net halverwege de middag kwamen wij in
Dos Hermanas aan. Henny en ik zagen een benzinepomp met een zeer aantrekkelijke prijs voor de diesel en tevens met een autowasgelegenheid... Daar wilde ik graag de camper even schoonspuiten, want na de vele kilometers en de nodige vogels zag de camper er niet meer uit. Na dit gedaan te hebben vroegen wij aan een medewerker naar de camping Villsom, waarop de man ons uitlegde waar het zou moeten zijn, maar helaas onze Spaans is ook niet al te best... Ja dit werd zoeken!!! Henny en ik reden zeker 2 uur in het rond, wij waren zelfs in Sevilla geweest, tot dat wij eindelijk op de goede weg zaten en eindelijk de camping vonden. ( Camping Villsom; Autovia Sevilla-Cadiz, Km. 554,8; Salida 555 Dos Hermanas)
Het is een heel mooi aangelegde camping met prachtige palmen en sinaasappelbomen. Wij vonden een mooie plek, waar wij best wel weer een paar dagen kunnen verblijven... Met de bus kunnen wij naar Sevilla,iets wat wij morgen dus ook gaan doen.

PS Sorry dat er geen foto's bijkomen we hebben al dagen slecht internet zodat wij deze niet kunnen uploaden !!

Henny en Maggy

Met deze site kunnen jullie ons volgen tijdens onze reis naar Brazilië! Ons avontuur begint op 27 april 2012 en komen terug op 21-5-2012. Om jullie ook een beetje mee te laten genieten zullen wij proberen zoveel mogelijk mooie reisverslagen te posten! En het is natuurlijk erg leuk als jullie af en toe ook wat achterlaten!

Actief sinds 20 April 2012