Onze rondreis Spanje dag 36. - Reisverslag uit Gien, Frankrijk van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu Onze rondreis Spanje dag 36. - Reisverslag uit Gien, Frankrijk van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu

Onze rondreis Spanje dag 36.

Door: Henny & Maggy

Blijf op de hoogte en volg Henny en Maggy

08 Juni 2016 | Frankrijk, Gien

Heerlijk uitgeslapen; Henny en ik werden pas om 09.30 uur wakker. Voor vandaag stond er niet veel op ons programma, zodat wij rond het einde van de morgen naar Gien toe wandelden. Een kleine 10 tot 15 minuten en inderdaad de oude brug over en dan sta je aan de voet van het stadje Gien.
Bovenaan zagen wij de kerk en het kasteel. Gien had erg geleden tijdens de tweede wereldoorlog en was ook erg met brandbommen gebombardeerd. Van de kerk bleef de klokkentoren bespaard en het kasteel kwam ook wel gehavend uit de strijd. Beiden zijn gerestaureerd en het kasteel wordt nu nog van binnen gerestaureerd.
Onze lunch hadden wij in Gien genomen en daarna terug gewandeld naar de camping, waar wij nog even hebben gerelaxt.
Morgen gaan wij weer verder met de reis...

Henny en Maggy

Met deze site kunnen jullie ons volgen tijdens onze reis naar Brazilië! Ons avontuur begint op 27 april 2012 en komen terug op 21-5-2012. Om jullie ook een beetje mee te laten genieten zullen wij proberen zoveel mogelijk mooie reisverslagen te posten! En het is natuurlijk erg leuk als jullie af en toe ook wat achterlaten!

Actief sinds 20 April 2012