Onze reis naar de Noorkaap dag 8. - Reisverslag uit Nordmaling, Zweden van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu Onze reis naar de Noorkaap dag 8. - Reisverslag uit Nordmaling, Zweden van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu

Onze reis naar de Noorkaap dag 8.

Door: Henny en Maggy

Blijf op de hoogte en volg Henny en Maggy

11 Juni 2014 | Zweden, Nordmaling

11 juni 2014:

De wekker zou ons om 08.00 uur gaan wekken, maar ik was om 07.15 uur klaar wakker... Ik kon niet blijven liggen. Alvast koffie gezet en naar het toiletgebouw. Tjonge wat een mooie entourage. Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat bij elke camping de toiletgebouwen heel goed zijn. Na mijn ochtendritueel was ik terug gegaan naar de camper, waar Henny nog volop in dromenland was en ik hem maar eens wakker maakte. Vandaag hoefde wij niet zoveel kilometers te maken, zodat wij op ons gemak gereed maakten voor vertrek. Wij hadden vanmorgen een goed internetbereik, zodat wij nog gauw contact met de kinderen maakten en het weerbericht hadden opgevraagd.
Het weerbericht voor 11 juni 2014: 15 gr. C; Zonnig; Zonsopkomst = 2.56 u; Zonsondergang= 22.45 u; Gevoelstemperatuur 16 gr. C.; Kans op regen 44%.
Het bovenstaande is niet slecht...
Henny en ik hadden in eerste instantie geen snelweg genomen. Wij hadden genoten van de omgeving; een hele mooie tocht. Op een gegeven moment moesten wij toch de snelweg E4 op, waar wij achter kwamen dat wij zelf 70 km hadden gereden en bleek nog maar 16 km van Sundsvall af te zijn... Ach, wij hadden genoten van het natuurschoon!!!
Op een gegeven moment kwamen wij bij Höga Kusten, dit gebied staat op de werelderfgoedlijst. Fraaie fjorden, eilandjes en natuurgebied. Wij kwamen eerst over de brug en konden na de brug parkeren. Bij deze parkeerplaats was ook een hotel en tja ik had geprobeerd of ik Wifi kon krijgen.., dit lukte zodat ik aan mijn kinderen gauw de foto van de brug kon appen. Ook hen even laten meedelen in al dat moois.
Op ons gemak hadden wij de rest van het traject afgelegd en waren om 16.00 uur op de plaats van onze bestemming n.l. Nordmaling. Helaas hielden wij het niet droog, want het begon te regenen.
Aan de ene kant mooi, want nu kon ik gelijk het verslag van vandaag maken met het regengekletter op het dak van de camper.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henny en Maggy

Met deze site kunnen jullie ons volgen tijdens onze reis naar Brazilië! Ons avontuur begint op 27 april 2012 en komen terug op 21-5-2012. Om jullie ook een beetje mee te laten genieten zullen wij proberen zoveel mogelijk mooie reisverslagen te posten! En het is natuurlijk erg leuk als jullie af en toe ook wat achterlaten!

Actief sinds 20 April 2012
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 42589

Voorgaande reizen:

04 Mei 2016 - 12 Juni 2016

Rondreis Spanje

05 Juni 2014 - 12 Juli 2014

Scandinavië, Onze Reis naar de Noordkaap !!!

27 April 2012 - 21 Mei 2012

Ubatuba Brasil

Landen bezocht: