Onze reis naar de Noordkaap dag 38. - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu Onze reis naar de Noordkaap dag 38. - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu

Onze reis naar de Noordkaap dag 38.

Door: Henny en Maggy

Blijf op de hoogte en volg Henny en Maggy

11 Juli 2014 | Nederland, Wijchen

11 juli 2014:

Ondanks dat het eind in zicht komt hadden Henny en ik goed geslapen. Snel ons ochtendritueel gedaan en op weg om via Duitsland naar Nederland te gaan.
Wij besloten binnendoor te gaan rijden in plaats van de Snelweg E45.
Ook hier is het mooi, maar beiden zijn wij nog vol van alle indrukken van de afgelopen weken. Wij mogen ons een bevoorrecht mens noemen. Heel veel mooie natuur gezien en lieve mensen ontmoet!
Natuurlijk op zijn tijd hadden wij pauzes genomen en nog even gepicknickt.
Binnendoor slingerden wij rond de E45, dit schoot niet echt op en op een gegeven moment zagen wij de borden Oldenzaal / De Lutte... Ook wij hadden last van het bijna thuis gevoel, zodat wij besloten om dan toch maar deze richting op te gaan.
Dag Duitsland.... Hallo Nederland (15.49 u)... bijna thuis..!
Goed en wel op Nederlandse bodem begon het toch te regenen, zodat de ruitenwissers goed hun best moesten doen om de ramen schoon te vegen. Dit was wel een plaatselijk grote bui, want het viel alleen in het oosten.
Aan de kinderen en buurtjes laten weten dat wij onderweg naar huis waren en wij reden om 17.30 uur de Kraayenberg in.... THUIS !!
Onze vakantiereis zit erop! Nog vol van alle indrukken pakken wij de camper uit...
De camper had ons daar gebracht waar wij heen wilden, 8100 km en zonder een druppel olie gebruikt te hebben. Prachtig toch ??
Nu rest ons nog het nagenieten van onze reis en herinneringen naar de Noordkaap en al het andere moois wat we hebben meegemaakt en gezien.

Henny en Maggy

Met deze site kunnen jullie ons volgen tijdens onze reis naar Brazilië! Ons avontuur begint op 27 april 2012 en komen terug op 21-5-2012. Om jullie ook een beetje mee te laten genieten zullen wij proberen zoveel mogelijk mooie reisverslagen te posten! En het is natuurlijk erg leuk als jullie af en toe ook wat achterlaten!

Actief sinds 20 April 2012