Onze reis naar de Noordkaap dag 39-40 - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu Onze reis naar de Noordkaap dag 39-40 - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu

Onze reis naar de Noordkaap dag 39-40

Door: Henny en Maggy

Blijf op de hoogte en volg Henny en Maggy

13 Juli 2014 | Nederland, Wijchen

12/13 juli-2014
Nadat wij vrijdag thuis kwamen en Arjan en Suzanne ons welkom thuis heetten, zijn wij met z'n vieren Nijmegen in gegaan. Het begin van 'De zomerfeesten". Zo terug van vakantie en dan zo weer zittend op een terras in Nijmegen napratend over al onze geweldige vakantie ervaringen.
Ondanks onze mooie vakantie is het ook weer fijn om met je kinderen te genieten op een Nijmeegs terras en dan realiseren hoe rijk wij zijn...
Moe en voldaan rolden Henny en ik ons eigen bed in en binnen een korte tijd vielen wij in slaap.

De volgende dag onze spullen opgeruimd en de wasmachine aangezet. Arjan en Suzanne zouden de hele week bij ons blijven en Arjan had aan Henny aangeboden om de camper te wassen en deze in de polish te zetten. Ondanks de vele kilometers viel het best mee hoe vuil de camper was, maar na de schoonmaakbeurt stond de camper te stralen als een zonnetje.

Arjan en Suzanne hadden zondagmiddag een verassing voor ons. Zij hadden de naaste familieleden uitgenodigd voor een bbq om te vieren dat Henny en ik weer veilig thuis waren gekomen.

Al met al is dit voor ons een onvergetelijke tijd geweest en een geweldige reis !!!

Henny en Maggy

Met deze site kunnen jullie ons volgen tijdens onze reis naar Brazilië! Ons avontuur begint op 27 april 2012 en komen terug op 21-5-2012. Om jullie ook een beetje mee te laten genieten zullen wij proberen zoveel mogelijk mooie reisverslagen te posten! En het is natuurlijk erg leuk als jullie af en toe ook wat achterlaten!

Actief sinds 20 April 2012