Onze rondreis Spanje dag 11. - Reisverslag uit Retamar, Spanje van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu Onze rondreis Spanje dag 11. - Reisverslag uit Retamar, Spanje van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu

Onze rondreis Spanje dag 11.

Door: Henny & Maggy

Blijf op de hoogte en volg Henny en Maggy

14 Mei 2016 | Spanje, Retamar

Heerlijk geslapen op de camping El Quinto. Deze camping is voor iedereen een aanrader. Henny en ik werden wakker met het zonnetje en dronken koffie buiten de camper. Zodra de deur open ging stond Binky, onze kater, ook al bij de deur. Hij vindt het heerlijk om buiten te zijn, uiteraard wel aan de lijn. Henny en ik vinden dit zo leuk!
De camping is niet zo groot, maar gemoedelijk en met goede facilitaire voorzieningen; wat ons betreft een echte aanrader!
Vandaag ging de reis van Mojacar naar Cabo de Gata. Gelukkig niet zover, zodat wij op ons gemak konden gaan. Het weer was stralend en wij vertrokken voor een tocht door het Nationale Park Cabo de Gata, deze streek is beschreven in verschillende reisboeken. Het gebied is van oorsprong vulkanisch met bergtoppen tot 350 meter en ziet er nu woest en droog uit, met schitterende agaven en cactussen. Henny en ik dachten dat wij zoutvelden zagen, maar dit bleken de kassen te zijn voor de tomaten. Alleen hier geen glasbouw, maar de zijwanden met netten en de daken met witte plastic. Wij vonden de camping Cabo de Gata snel, zodat wij nog even van het goede weer konden genieten. Deze camping is veel groter dan de vorige en tot nu toe hadden wij alleen nog maar goede campings in Spanje gehad, mooi aangelegd, goed sanitair, zwembad erbij en Wifi. In deze periode is het ook nog heerlijk rustig.

• 14 Mei 2016 - 22:48

Jolanda:

Leuk om jullie avontuur te kunnen volgen, geniet er saampjes van. Op naar het volgende verslag

Henny en Maggy

Met deze site kunnen jullie ons volgen tijdens onze reis naar Brazilië! Ons avontuur begint op 27 april 2012 en komen terug op 21-5-2012. Om jullie ook een beetje mee te laten genieten zullen wij proberen zoveel mogelijk mooie reisverslagen te posten! En het is natuurlijk erg leuk als jullie af en toe ook wat achterlaten!

Actief sinds 20 April 2012