Onze rondreis Spanje dag 34. - Reisverslag uit Bellerive-sur-Allier, Frankrijk van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu Onze rondreis Spanje dag 34. - Reisverslag uit Bellerive-sur-Allier, Frankrijk van Henny en Maggy - WaarBenJij.nu

Onze rondreis Spanje dag 34.

Door: Henny & Maggy

Blijf op de hoogte en volg Henny en Maggy

06 Juni 2016 | Frankrijk, Bellerive-sur-Allier

Deze dag was onze 34e dag van de reis, de laatste week van de vakantie gaat eraan... Het lijkt altijd zó lang, maar ook met deze reis is de tijd omgevlogen. Aan het einde van deze week verwachten Henny en ik thuis te zijn.
Vandaag gaan wij naar Bellerive sur Allier, zo'n 267 km.
Wij vertrokken op een redelijke tijd van de camping. Het gras was nog vochtig, want ondanks het heerlijke weer koelt het 's avonds snel af. Wij reden binnendoor door de vallei van de Lot(Dordogne) en later door het departement Puy de Dome(Auvergne), een prachtige rit door dit oude vulkanische landschap waar wij op de achtergrond de bergtoppen tot 1100 meter zien liggen. Nu mooi begroeid met bossen, afgewisseld met weilanden met koeien. Henny en ik reden door kleine dorpen en overal mooie kerkjes en kasteeltjes. Ook hier kwamen wij op een gegeven moment een infobord tegen, welke een temperatuur van 22 gr. C. liet zien om 11.00 uur, dus wij mogen echt niet klagen... de zon deed goed zijn best. Henny en ik genoten van de rit, door het moois wat wij zagen en de zon erbij maakte het plaatje compleet.
Wij hadden ons einddoel Bellerive sur Allier om 16.00 uur bereikt en stonden toen bij de receptie van camping Beau Rivage Bellerive, een mooie camping aan de rivier de Allier en aan de andere kant van deze rivier ligt de kuurstad en tevens studentenstad Vichy. Na het eten nog een wandeling over de camping gemaakt en dan lekker aan een bakkie koffie en na genieten van de dag, het was weer een prachtige rit!!

• 07 Juni 2016 - 20:39

Arjan En Suzanne:

Hallo vakantiegangers,
    De laatste dagen van jullie vakantie is helaas alweer een feit.Wij zijn blij als jullie straks weer thuis zijn!! De kinderen missen opa en oma enorm en wij natuurlijk ook. Maar voor nu nog even optimaal van deze dagen genieten!!

Liefs Arjan, Suzanne en de kinderen xxx

Henny en Maggy

Met deze site kunnen jullie ons volgen tijdens onze reis naar Brazilië! Ons avontuur begint op 27 april 2012 en komen terug op 21-5-2012. Om jullie ook een beetje mee te laten genieten zullen wij proberen zoveel mogelijk mooie reisverslagen te posten! En het is natuurlijk erg leuk als jullie af en toe ook wat achterlaten!

Actief sinds 20 April 2012